Monday, November 28, 2011

selim-melim....

Berat badan macam yoyo...isk3...
memang sgt sedey bile mengenangkannya...
saya nak kurusss.....
n yang paling penting sye nak fitt...
demi untuk kesihatan saya....
Jadi..demi saat ini....
saya perlu konsisten melakukan senaman zumba di gym....
saya perlu menitikberatkan jumlah kalori yang saya makan...
tidak lebih dari 1250 kcal...
minum air putih sebanyak 2liter sehari...
minum teh hijau untuk meningkatkan metabolisme...
n yang paling penting saya mesti disiplin.....
malam tadi tengok movie salt...lakonan angelina jolie...
n inspired by her....i want a great figure like her...memang nampak cam keding...tpi die mmg fitt...
memang kene kerje keras kalo nak jadi cam die...hmmm...
dohh...guane demo nok kurohhnye...pagi2 doh cari
mc D wat bekfas...hmm...kene buang tabiat itu....:)
A GREAT FIGURE OR PHYSIQUE IS NICE..BUT IT'S SELF CONFIDENCE THAT MAKES SOMEONE REALLY SEXY......

No comments:

Post a Comment