Wednesday, December 7, 2011

jom masak..jom aerobik..jom gardening....:)

Hmmm...ok...entry kali nih berkenaan dengan azam baru tahun hadapan..insyAallah...tahun lepas macammane??
Alhamdulillah telah dapat dilaksanakan....hehe....
Walaubagaimanapun..aku telah bersiap sedia menghadapi tahun hadapan....azam tahun hadapan..aku nak mantapkan skil memasak, aku nak dapatkan great figure...n aku nak tanam sayur @ pokok bunga supaya rumah aku berseri-seri...hehe....

Untuk Memasak

aku beli apron..hehe..nih bukan nak ngade2..tpi sje je nak stail skit
kat dapur..brula x comot...murah je rm 12

next, aku beli mende nih..bukan pe..sebab murah sngat..rm 3..
lagipun bulan 1 nanti nak beli oven..nak belaja msak kek n roti..:)

Untuk Aerobik
sebenarnye aku mmg da ikut kelas zumba..tpi kadang2 x konsisten..bz dengan tugas n kdang2 mlas menguasai segala2nye..hehe..next year...xmo malas2 da...:P..
n untuk tone up bahagian badan aku yang masih flabby nih..:(..aku beli........
dumbell..murah jugak...sepasang rm 40...harap2 dia  x jadi
hiasan di sudut bilikku ini...hehe...

Untuk Gardening

aku x beli ape pun lagi..pasu,tanah organik, benih sayur..sume masih dalam perancangan..tpi dlam ati
aku nih  mmg  berkobar2...cadangnye nak tanam sayuran n pokok bunga yang jenis berdaun...contoh, mcm keladi..
tapi bagi menjadikannye realiti..aku pun beli la mende alah nih...hehe..nak bagi bersemngat..:)
haha...bunga mati je pun..tpi y menariknye aku beli bunga nih
dengan harga rm 5 dari harga asalnye rm15...untung tuh beb....
Bye......

No comments:

Post a Comment