Tuesday, September 28, 2010

emak....

Rindunye kat emak di jenka tu....rindu sangat...kalo dapat jupe mak skunk rase nak tengok je muke mak...nak baring atas pehe mak yang leper tu..haha...tpi sebab da dok jauh ngan mak sume tu jarang2 dapat aku lakukan da..
Ari ni nak citer pasal mak..wanita yang paling aku hormat,sayang, kasih n admire the most dlam dunia nih..mak cantik sngat...wpun mak ckap"mak da tue..da kecut..da xde org nak pandang" hehe...pandai sngat mak nih kalo bab membebel2 nih..tp mak nak  tau x..yang mak sangat cantik,anggun,bergaya n penuh pesona di depan kami semua anak2 mak...depan mate abah bertambah2 lah lagi...hehe..
Mak selalu tau pasal anak2 die..munkin naluri seorang ibu kot...die tahu yang ank die sedey k,gembire k,sunyi k,..n die sentiase penuhi setiap kehendak anak2 die sehabis dayenye....
Seronok sangat kalo dapat dengar nasihat dri emak @ kate2 peransang ketike tengah down...wpun jauh dri mak tp mak seolah2 memberi semangat baru n menemankan aku dlam setiap langkah aku kat dunia nih..
kalo aku menangis..mak pun turut menangis..kalo aku gembire..mak pun turut gembire...
Bile semakin dewasa, aku tengok mak semakin tue...kedut2 kat muke mak munkin akibat dripade terlalu bnyak memikirkan tentang aku n adik beradik..tentang ape yang terbaik untuk kami...n Alhamdulillah..kami sume berjaye atas usaha kuat emak n abh...
mak....kat cni aya nak bgitau emak..yang aya sayangkan emak sngat2....xdpat byangkan kehidupan tanpe mak....ishhh..xnak bayangkan...mak sntiasela doa kami anak2 mak ye...doa mak sngat makbul....aya n anak2 mak yang lain sangat sayangkan mak n abh.....gtg..luv...

No comments:

Post a Comment