Wednesday, September 22, 2010

online e g tukar..

salam...
hmm..lame gak x tulis dalam blog ni...
ari ni rase nak tulis plak..nak citer ape yang sedang terbuku di dada...hukk..hukkk...
Aku bercadang untuk bertukar sekolah tahun hadapan. Jdi macam biase la..aku kena ikut prosedur..kena online eg tukar guru..cerewet tul la web ni..hukk..hukk..tp munkin aku sendiri yang x paham cz pertama kali aku on9 mende ni..hehe..org len mudah je wat..hehe..aku je yang sengal kot..hihi..
Aku menempuh berbagai dugaan untuk fill borang tukar tu..dari masalah notebook aku,desktop,wireless kat sekolah ni sampaila kepada broadband aku...iskk..iskk
sumenyer seolah2 x merestui..tpi walau canepun aku tetap akn cube..dapat ke tidak itu belakang kira...
yang penting mencube...yeeehaa!!!
Tp ape yang membuatkan aku nak pindah sangat ni..hehe...nak jge mak abah..hehe..yeke?? hehe.. ke mak abh yang  nak jage aku..haha..x kisahla apepun..tp hakikatnye da tibe mase untuk aku bertuka..nak rase angin kat tempat lain plak....(senyum lebar :)))))...k...gtg..luv..!!

No comments:

Post a Comment