Wednesday, September 29, 2010

~~~dugaan~~~

hmmm...xpahamla....bnyak snagt mende yang aku x paham 2,3 menjak nih...
xpaham ngan dri aku,x paham die n x paham nape life hv 2 be like this...
Menyesal...???? nop...!! never regret...!! munkin itu rules of the world...
Sampai kiamat pun munkin aku xkan temui jawapannye....
hmmm...sume nih kuasa Allah...
     setiap org mesti penah tpk...nape jadi camtu..nape jadi camni..pada hal kite
x penah plan pun yang everything hv 2 be end like this..yang kite usahe lain..yang jadi lain...hehe...
bese sangat terjadi kat aku mende nih...huhu..mula2 mmg sangat penat.. rase ptus ase sngat..
rase cam akulah org yang pling malang kat dunia nih...tp lepas aku bertenang...tarik nafas panjang2..(fuh...fuh...hehe) aku sedar this is not the end of the world..Tuhan sengaje mendatangkan ujian itu untuk aku...nak tengok aku ni lemah ke x...hehe...Obviously..aku memg lemah...hukk..hukk...tp
setiap ujian yang dtang itu adalah pengalaman berharge yang perlu ditempuh dengan sbar....lgpun tuhan akan menguji hambe base on kemampuan hambenye....DIA lbey tahu....n die xkan menyakiti hambe2nye....gtg....luv...

No comments:

Post a Comment